Friday 2 September 2011

kuih raya bercakap?(benar terjadi)

KUIH SEPIT: antara kuih-kuih rya,aku lah yg paling legend dan berani,dipakai dgn baju besi sperti ksatria dan dibakar diatas api yg membara,semua org respek dgn aku,kulit aku putih,badan aku bertatu,aku mmg hebat. dr dlu smpai skarang, tiap kali musim raya aku pasti digilai ramai,engkau tu bdk baru apa tahu.

Add caption


kuih almond london:aku tahu aku ini tdaklah sehebat engkau,hanya dibakar dalam oven dgn  kpanasan yg sdikit ,diletakkan pula dalam baju nipis bknnya besi sperti engkau. sudahlah kulitku hitam legam,berjerawat pula. tp knapa stiap kali org datang braya, bekas aku juga yg licin?

2 comments:

FarizAtie said...

almond london yang best!!!.ske!!

http://miszatie.blogspot.com/2011/09/raya-hebat-wedd-discussion.html

syakirul kacau kepala said...

hihihi favorot kuih.